Luca kirjoitti:Itse hurahdin Kissiin vuonna -85, kun yhtye oli jo 11 vuoden ikäinen ja maskit riisuttu. Olen aina kuitenkin digannut klassisen kauden rock-levyjä (6 ensimmäistä) sekä The Elderiä eniten.
Heh... Voitan sut parilla vuodella
Itse tutustuin / rakastuin maailman parhaimpaan musagenreen (-ihin) hejavyyn ja haart rokkiin
juuri Unmasked levyn myötä vaikka, enempi on sen verta kevyempää materiaalia ettei tää
eukko oikein ees osaa sijoittaa sitä levyä oikeeseen kategoriaan mutt: Anyway!
Levyn biisit osaan vieläkin ulkoa ja Mp3:ssakin pyörii otoksia sieltä ain välillä ja Ah! vinyylilevy
löytyy kaapista
vaan pari kokoelmaa).
Kaikkein rakkain biisi mulle jostain syystä heiltä on IWMFLY ja se saapi aina hyvälle
tuulelle. Lick it up- levyä tuli ahkerasti soiteltua silloin kun sen sai heti kun ilmestyi ja ne
biisit edelleenkin hyviä. Vanhemmasta tuotannosta muutoin yks lemppareista on Love gun.
Stanleyn soolo on kans ihan jees... Acen jotain, hmmm? ja muitapa en oo tainnu kuullakaan.
Nuo omistan ja vinyylinä nekin tietty. Voi voi voi... kun joskus sai nuo kaikki vinyylit
koneelle nii pääsis nauttii hyvästä musasta ku siell ois vaikk mitä tuoll kaapis....
Mutta, mutta: Tuo Elder on kyllä (sekin siellä samaisessa vinyylikaapissa) varsin mielenkiintoinen
ja erittäin mahtava levy. Onko se leffa muuten olemassa? Saati tietoo mistä sen voisi löytää?
(Laiska akka. Ei jaksa netistä ettii). Pikkusen vuosien saatossa päässyt tippumaan kärryiltä
heidänkin tekemisistään jne.
Mahtavimpia kokemuksia oli nähdä sedät livenä H-Areenalla (oliko v.-97 vai v.-98?) koska,
ei ollut aiemmin tullut tilaisuutta päästä heitä näkemään livenä ja duunifrendit sitten
synkkärilahjaks lipun sinne mulle hoitivat. Upea kokemus kun, oli kuitenkin odottanut moista
tilaisuutta v. -83 lähtien
...ja tykkää edelleenkin... kuunnella mutta tuo nyt jostain syystä päässyt konsertoimaan
kotomaassa mun huomaamattani aiemmin vai olivatko lie sen about 10 v.:n aikana täällä
konsertoineetkaan edes??
Heitä siis itse saan kiittää (...syyttää) omasta musiikkimaustani tai siis juuri siitä / niistä
jotka ovat itselläni aina kaikkein lähinnä syräntä vaikka kaikista genreistä löytyy useampiakin
bändejä, artisteja ja biisejä jotka ovat jättäneet lähtemättömän vaikutuksen meikäläiseen.
Kerrankin muistin ja onnistuin katsomaan sen mr. Simmonsin arkielämästä kertovan ohjelman
nyt vkl:na ja magee ukkohan tuo on. Pakko yrittää muistaa seurailla kyseistä ohjelmaa
jatkossakin. (meniköhän nyt "offtopiciks"... jäiks) ....En kyll' uskaltais sen kyytiin... Hui mikä
kuski. No driving skills.
- sidi -
muoks ylimäär. sanoja pois